Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv počítačových her na agresivní chování žáků staršího školního věku
Zavadilová, Petra ; Kučírek, Jiří (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na téma, které je v současné době poměrně hojně diskutované na celosvětové úrovni. Jedná se o téma vlivu počítačových her s prvky agrese a násilí na agresivní chování u dětí a dospívajících. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretická část diplomové práce je tvořena pěti kapitolami, ve kterých jsou soustředěny teoretické poznatky vstahující se k tomuto tématu. V empirické části byla použita kvalitativní výzkumná strategie, metoda dotazování, technika polostrukturovaného rozhovoru. Výzkumný soubor tvořilo pět žáků 9. ročníku ZŠ. Hlavním cílem bylo zjistit, zda žáci staršího školního věku subjektivně vnímají, že hraní počítačových her s prvky agrese a násilí posiluje jejich agresivní chování. Dílčím cílem bylo zjištění postojů žáků staršího školního věku k násilným a agresivním scénám v počítačových hrách a zmapování zásahu počítačových her do každodenního života žáků z hlediska preferencí počítačových her a času, který jim během dne věnují. Kvalitativní výzkumné šetření odhalilo, že čtyři z pěti informantů skutečně subjektivně pociťují, že počítačové hry s prvky agrese a násilí posiluje jejich agresivní chování v běžných každodenních situacích. Jako nejpreferovanější počítačové hry byly uváděny hry, které jsou označeny jako PEGI 18, což jsou hry...
Vliv počítačových her na agresivní chování žáků staršího školního věku
Zavadilová, Petra ; Kučírek, Jiří (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na téma, které je v současné době poměrně hojně diskutované na celosvětové úrovni. Jedná se o téma vlivu počítačových her s prvky agrese a násilí na agresivní chování u dětí a dospívajících. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretická část diplomové práce je tvořena pěti kapitolami, ve kterých jsou soustředěny teoretické poznatky vstahující se k tomuto tématu. V empirické části byla použita kvalitativní výzkumná strategie, metoda dotazování, technika polostrukturovaného rozhovoru. Výzkumný soubor tvořilo pět žáků 9. ročníku ZŠ. Hlavním cílem bylo zjistit, zda žáci staršího školního věku subjektivně vnímají, že hraní počítačových her s prvky agrese a násilí posiluje jejich agresivní chování. Dílčím cílem bylo zjištění postojů žáků staršího školního věku k násilným a agresivním scénám v počítačových hrách a zmapování zásahu počítačových her do každodenního života žáků z hlediska preferencí počítačových her a času, který jim během dne věnují. Kvalitativní výzkumné šetření odhalilo, že čtyři z pěti informantů skutečně subjektivně pociťují, že počítačové hry s prvky agrese a násilí posiluje jejich agresivní chování v běžných každodenních situacích. Jako nejpreferovanější počítačové hry byly uváděny hry, které jsou označeny jako PEGI 18, což jsou hry...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.